Financieel administratief medewerker (parttime: 20-24h)

 

In de functie van financieel administratief medewerker ben jij breed inzetbaar op (financieel) administratief gebied. Jij gaat je bezighouden met:

  • Controleren, bewaken en beoordelen van balans-, winst- en verliesrekeningen op inhoudelijke juistheid
  • Opmaken van: controlestaat BTW en verzorgen aangifte BTW , facturen en energie afrekeningen
  • Opstellen van maand-, kwartaal- en jaarrapportages conform afsluitprotocollen
  • Verzorgen van de specificatie van de wekelijkse liquiditeit
  • Boeken en beheren van de materiële vaste activa
  • Boeken en verwerken  van inkomende facturen
  • Betaalbatches voorbereiden en verwerken
  • Opmaken en verwerken van stelposten ten behoeve van maandelijkse, kwartaal en jaarlijkse financiële rapportage conform afsluitprotocollen
  • Voorleggen van kwesties die buiten de gestelde kaders vallen en signaleren van (dreigende) afwijkingen
  • Beheren van archieven en dossiers (ook in de administratieve systemen)

Jij als persoon

Je bent organisatorisch sterk, accuraat en parttime  (20-24h per week) beschikbaar. Je bent woonachtig in Haarlem of omgeving. Daarnaast kun je je werk goed structuren en hou je als geen ander het overzicht. Vanuit jouw ervaring ben jij in staat om de administratie constant te optimaliseren.

Verder beschik je over:

  • Een afgeronde relevante opleiding (MEAO of praktijkdiploma boekhouden & mba)
  • Minimaal 5 jaar ervaring met financiële- en projectadministratie
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Goede beheersing van Microsoft Office en specifiek met Excel
  • Ervaring met administratieve  systemen

Informatie en sollicitatie

Ben je geïnteresseerd? Dan horen we heel graag van jou! Stuur dan jouw sollicitatie met motivatie en CV naar werken@intos.nl ter attentie van Jenny Schoorl.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.