30

Sectoren

Bedrijf

30

Direct contact

Communicatie coördinator

Communicatie coördinator

Als communicatie coördinator werk je nauw samen met onze (interne) communicatie coördinator en ligt het zwaartepunt op het creëren van teksten en content voor de website, onze socials, presentaties en brochures. Dat doe je in samenwerking met de directie, teamleiders en verschillende collega’s. Binnen deze functie kan jij je eigen creativiteit inzetten, nieuwe ideeën aandragen en is er ruimte om de functie nog verder vorm te geven!

Klinkt dit jou goed in de oren? Lees dan hieronder meer over deze vacature voor communicatie coördinator bij INTOS in Haarlem.

Wat ga je doen?

In deze functie houd jij je bezig met onze externe communicatie:

  • Het creëren van teksten en overige content voor externe communicatiekanalen waaronder de website, sociale media, presentaties en brochuremateriaal;
  • Het beheren van de website, LinkedIn, Instagram en FaceBook zodat deze altijd up-to-date zijn;
  • Het ondersteunen van de teamleiders en projectleiders in het versterken van hun relatiebeheer met behulp van diverse communicatiemiddelen;
  • Het schakelen met uiteenlopende partijen zoals een grafisch vormgever en online marketingbureau ten behoeve van de realisatie van nieuwe en bestaande communicatie-uitingen en campagnes;
  • Het verzorgen van teksten voor communicatiemiddelen die nodig zijn op beurzen en evenementen, zoals advertenties, productsheets en presentaties.

Nog meer beeld krijgen bij INTOS en deze functie?

Check onze video ‘Wij zijn INTOS | Wat we doen’ en neem een kijkje in de diverse projecten die wij de afgelopen tijd opgeleverd hebben. Zet jij onze projecten in de spotlight?

Deel deze vacature
Content creator

Wie zoeken we?

Kennis & ervaring

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een communicatierol of vergelijkbaar;
  • Goede communicatieve en redactionele vaardigheden. Zowel collega’s interviewen als het schrijven van (zakelijke) teksten gaat je makkelijk af;
  • Ervaring in het gebruik van sociale media, met name LinkedIn;
  • Ervaring met online marketing B2B is een pré;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij?

  • Een parttime (24-32 uur) functie;
  • Salaris waaruit de waardering voor jouw kennis, ervaring en achtergrond blijkt. Indicatie: €2.400 – €3.200 op fulltime basis als startsalaris;
  • Mooi aanbod aan secundaire arbeidsvoorwaarden: 24 vakantiedagen en 6 ATV dagen (op fulltime basis), een reiskostenvergoeding, een riante pensioenregeling, een volledig verzorgde lunch, een collectieve ziektekostenverzekering en gratis gebruik maken van onze gym en bootcamp;
  • Een fijne club aan collega’s. Je komt te werken in ons business development team dat momenteel bestaat uit vier collega’s;
  • Prachtig nieuwe werkplek in Haarlem die vanuit Amsterdam, Leiden, Alkmaar en Utrecht bereikbaar is binnen ongeveer 30 minuten;
  • Nuchtere en familiaire werkomgeving waarin met plezier écht samen wordt gewerkt;
  • Volop ruimte voor jouw ambities binnen ons interne ontwikkelprogramma INTOP;
  • Diverse gezamenlijke activiteiten zoals dagelijks de lunch, wekelijks de INTOS bootcamp, periodieke borrels, een zomer BBQ en jaarlijks een weekendje weg. Meer zien van onze bedrijfscultuur? Bekijk hier onze video Wij zijn INTOS | De bedrijfscultuur.
Toon meer

Jij als persoon

Jij bent:

  • Iemand met een enthousiaste en proactieve houding. De INTOS-cultuur maak jij je met plezier eigen en met jouw empathische vermogen kan jij je goed inleven in je collega’s en in wat er speelt binnen het bedrijf;
  • Op mensen afstappen geen probleem is voor jou en je trekt het werk naar je toe;
  • Communicatief vaardig waardoor je gemakkelijk schakelt met externe partijen en intern met collega’s;
  • Zelfstandig en weet goed richting te geven aan jouw werk;
  • Servicegericht, met oog voor detail en voor resultaat. Je vindt het leuk om mensen te ondersteunen en te helpen;
  • Woonachtig in Haarlem of omgeving.

Als jij jezelf herkent in bovenstaand profiel, dan horen we heel graag van jou!

Ben jij onze nieuwe communicatie coördinator?

Al zin om aan de slag te gaan? Solliciteer direct door onderstaand formulier in te vullen. Heb je eerst nog brandende vragen? Whatsapp of bel met Myrthe op 06-40 74 34 34.

Solliciteer direct

Volg de stappen

Hoe ziet het sollicitatieproces voor communicatie coördinator vervolgens uit?

1

Solliciteer!

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Vul het formulier in! Jouw sollicitatie bekijken wij zorgvuldig en binnen twee weken weet je of we je uitnodigen voor een kennismakingsgesprek.

2

Kennismakings­gesprek

Het eerste kennismakingsgesprek is met Myrthe Duijff en Hans Matze. Tijdens dit gesprek leren wij jou graag kennen en vertellen we je meer over INTOS!

3

Vervolggesprek

Zijn we beiden enthousiast na het eerste gesprek? Dan volgt een tweede gesprek met twee andere INTOS’ers. Tijdens het tweede gesprek gaan we dieper in op de functie én op de mogelijke match tussen jou als persoon en ons bedrijf.

4

Voorstel

Zijn wij én ben jij enthousiast? Dan ontvang je een voorstel om bij INTOS aan de slag te gaan!

5

Contract

Wij maken het contract voor je en na het zetten van jouw (digitale) krabbel ben je er klaar voor om een echte INTOS’er te worden. Welkom!

Volg de stappen

Succesvol ingeschreven!

U ontvangt vanaf nu blogs en nieuwsberichten per e-mail.